Wednesday 29 August 2018

Kaciga što miriše na mene



Nema vas nigde među mojim prioritetima.
Dečaci.

Bio je jedan samo. Od pre 19 godina. Među prioritetima. 
Brundao motorom ispred mog ulaza. A ja uvek strčim.
Jer on se ne boji ničega.
Ni da se pobije. Na ledu, u ringu, na ulici.
Ni da zgazi 200km/h bez kacige.
Ni da stane nasred raskrsnice da mi mazne cvet iz gradske žardinjere.
Ničega. Osim mene da zavoli.

Vazduh još jednom postaje svežiji. Još jednom smo na pragu septembra.
Prošle godine u ovo vreme sam se opet u njega zaljubila. Treći put u 19 godina. I opet ga stavila među prioritete. Kao onda ’99. pa opet ’03.

Dečaci…Nema vas uopšte među mojim prioritetima. Daleko ste od moje snage miljama.
Moja je nezavisnost izvan vašeg radara.

On je bio taj opasan frajer što se voli u naletima ceo život.
I nikako da shvati da ću i ja njemu biti isto. I nikako da prestane da se opire našem filigranski ispletenom usudu.
Jer on je uvek sasvim mangupski hrabar.
Dok gazi preko 200km/h bez kacige.
Dok u ponoć upada i govori da je zaljubljen u mene.
Baš uvek on je zbilja naopako hrabar.
Uvek, osim kada treba mene da prihvati.

Opet mi se vraća na slušanje IAMDDB. Kao prošle jeseni. Kao onda u Engleskoj, kad me je ostavio pa sam ponovo davno dečije zaboravljeno prkosno patila. Ta je muzika baš lila boje prošlogodišnje sete.

Ponovo mi se nosi turban u boji neke ukusne kiše. I kimono u koji bih zamotala sve svoje devojačke naivne čežnje.
Jer proces evolucije nekako je zaobišao moj raspojasani kod za strast prema nevolji i ostavio netaknutom moju životinjsku opčinjenost izvajanim torzom i opasnim šakama.

I tako, dok svi ostali počivaju jako daleko od mojih prioriteta; sa svim oznojanim separeima i ribama u najlonkama;
sa svim grupnim letovanjima i zajedničkim kreditima,
..moja će kosa nesputano lepršati niz stepenice svaki put kad on ispred ulaza zagrmi, kao neko veče, pa mi sutradan kaže da mu kaciga još miriše na mene.




No comments:

Post a Comment