Sunday 14 April 2013

tok...i rok...


Pa i nemam baš mnogo vremena da pišem. Toliko je već vremena otišlo na suze.
A u meni kulja.
Nije to sad važno, jer moram da radim. Nemam sada vremena da pišem.
A šta sad, pa tako je toliko puta bilo. Biće opet nekih novih puta, puteva...
Ionako sad nemam vremena da pišem.
Kulja.
Živote koliko sam besna. Nema toliko velikih slova....
Koliko bih vikala.
Lupala. Treskala. NECU! Ali ni to nisu ni izbliza dovoljno velika slova...

MRZIM!
tugujujem.
...p...l...a...č...e...m...
L-U-P-A-M !-!-!-!

Pa onda sednem da radim.
Jer, kao što sam već rekla, sve je to život. Nemam ja vremena za izlete iz njega.
Ja već danima sedam da radim.
Za drugo nemam vremena.
Samo sedam...i onda opet:

MRZIM!
tugujujem.
...p...l...a...č...e...m...
L-U-P-A-M !-!-!-!

i BAŠ ME BRIGA što treba da radim...



No comments:

Post a Comment