Tuesday 19 March 2013

Jer sam ponekad sasvim prijatna


Molim te nemoj me voleti. Ja sam sasvim živa.
Nemoj me voleti.
Jer bih ti mogla i uzvratiti.
Nemoj me zavoleti.
Jer moja je sreća najsrećnija, najveća. Radujem se kao dete, zacenjujem i onda letim.
Ali nemoj me voleti.
Jer moja je tuga, molim te veruj, kao nijedna druga, crna, niska, najniža.
Jer ja sam sasvim, sasvim živa.

Nemoj me voleti.
Jer me je zapravo jednostavno razumeti.
Jer sam sjajna, jer sam grozna.
Jer sam samo kao i svi drugi.
Nemoj me voleti jer sam suviše lepa. Suviše dosadna.
Jer sam dovoljno ružna i ponekad sasvim prijatna.
Nemoj me voleti jer ti možda i neću uzvratiti.
Jer ću patiti a i ti ćeš patiti, sasvim izvesno.

Zaboga, nemoj me voleti.
Jer su mi noge suviše tanke, suviše me je lako preboleti.

No comments:

Post a Comment